מאור ממעדניית איבון

ריאיון מיוחד עם הבעלים של מעדניית איבון, מאור
חשמל

מה גרם לך להיכנס לעולם הזה?

השתחררתי מגולני, היה לי שירות מאד משמעותי שביגר אותי בפן האישי. עברתי המון קשיים וחוויתי המון סיטואציות. כשהשתחררתי הבנתי שאני לא רוצה לטוס או לטייל הבנתי שאני רוצה להישאר בארץ לפתח את עצמי, לעבוד קשה ולהתפתח, כי בסוף אין כמו המדינה שלנו ויש לי מה לתת לה.

עידן מערכות

ספר לי על השירות הצבאי שלך.

שירתתי בגולני בגדוד 51 היה לי שירות משמעותי ומעניין, חצי שנה לפני השחרור שלי הגיע ה7.10 ובאותה שבת ארורה הגדוד שלי איבד המון לוחמים טובים וחברים שהיו לי כאחים, הספקתי להילחם בצפון הרצועה, בחאן יונס, אחרי שהשתחררתי נכנסתי ישירות למילואים, זו תקופה שמעצבת אותך, מכינה אותך לחיים, מכניסה לפרופורציות והופכת את החלומות שלך לבעלי ערך. כול התקופה הזאת רק חיזקה לי יותר את מה שאני רוצה לעשות בחיים ולפתוח את המעדנייה שכול כך חלמתי עליה.

מדוע בחרת דווקא במקצוע הזה?

 אני בחרתי במקצוע הזה נטו מאהבה עצומה, אני אוהב כול כך את מה שאני עושה, אני אוהב את היחס האישי שצריך לתת ללקוח את החום והאהבה שאני נותן בכול קנייה. אני אדם של אנשים והנתינה עושה אותי מאושר.

איך מתאימים את עולם המעדניות האירופאי לקהל הישראלי בכלל ולתושבי בית שמש בפרט?

לפני כמה שנים התחום הזה היה נטו באירופה אבל ברגע שהוא נכנס לישראל הפכו את התחום הזה מקר ומנוכר לשכונה, לחום ואהבה. למקום שאפשר לשבת לשתות בו, לחוות, ליהנות, לשמוע מוזיקה טובה, אנחנו הישראלים הפכנו את המעדניות האירופאיות למקום מחבק, הפכנו אותו לסוג של בית. שזה מה שהכי חשוב ובבית שמש זה הקהל הכי טוב, זה קהל נאמן, קהל מחבק וחם קהל שמוקיר תודה ומעריך איכות.

מה נוכל למצוא במעדנייה?

אפשר למצוא במעדנייה שלי בשלוש מילים, טריות, איכות ושמחה. הקהל שלנו יקבל את המוצרים הכי טריים ואיכותיים שאפשר למצוא ללא פשרות, ומעבר לזה שמחה שחסרה לנו כל כך בתקופה הזו. חווית קנייה ושירות, אווירה שמחה שמגובה במוזיקה טובה, אוכל טרי ומוצרים ביתיים.

מה הופך אותה למיוחדת?

אצלינו כל לקוח יוכל למצוא את מה שמתאים לו, המוצרים מגוונים ואני מאמין שיתאימו לטעם של כל לקוח. אפשר להיכנס אלינו לקנות ולצאת ובאותו נשימה אפשר להיכנס ולהישאר, לטעום, "לפתוח שולחן" ברחבה, להגיע עם חברים לכמה שעות של אסקפיזם, לשמוע מוזיקה, לצחוק ועל הדרך ליהנות ממטעמים עבודת יד באיכות גבוהה. אצלנו הלקוח בוחר את חווית הקנייה שלו.

מאיפה ההשראה?

⁠ההשראה שלי היא השוק החוויתי ביותר שקיים בישראל, שוק מחנה יהודה. עבדתי שם המון למדתי את המקצוע מאנשים שאוהבים אנשים, רכשתי אהבה למקצוע וללקוחות וקיבלתי השראה איך אני רוצה שהעסק שלי יראה לכשאפתח אותו, את כל הידע והאהבה הזו הכנסתי למעדניה שלי .

מאיפה מגיעה התוצרת אל המעדניה?

⁠כול הסחורה מגיעה מהספקים המובחרים של מדינת ישראל. כל התוצרת היא כחול לבן בהשגחה וכשרויות גבוהות, שזה משהו שאני מאד גאה בו. במיוחד בימים האלה אנחנו צריכים לחזק את העסקים המקומיים ולהתגאות בתוצרת המובחרת שמיוצרת בארץ שלנו..

האם נזכה לראות שיתופי פעולה בתחום הקולינרי האזורי?

בוודאי שיהיו שיתופי פעולה ויש הרבה פירגון לעסקים מסביב, באזור שלנו יש עסקים בעלי תוצרת שחבל לפספס, אם אלו מאפיות או חנויות הדגים. כולנו קורצנו מאותו החומר של אהבת השכונה

מה החלום שלך?

החלום שלי, שהעסק שלי יצליח ואיתו המוטו שלי שאני יקבל את האהבה העצומה שיש לבית שמש להציע, שיכירו אותנו, שיבחרו להגיע אלינו מבית שמש, מהסביבה ומהארץ כולה, שיבחרו לשמוח אתנו, לשבת אצלנו, להתענג על המטעמים. החלום שלי לראות אנשים יושבים צוחקים שרים, לעשות שמח לכול עם ישראל.

מה המוטו שלך?

המוטו שלי זה תחייך והעולם יחייך אליך חזרה. על הערך הזה גדלתי בבית הורי וזה מה שהושרש בי. בשירות הצבאי שלי בגולני הערך הזה גדל והתווסף לערך החברות. זה משהו שבכול חיי למדתי ואמשיך ללמוד ולהעביר הלאה, רק תפזר אהבה והכול יחזור אליך.

עשרה חודשים חלפו מאז השבת ההיא, עשרה חודשים שהחיים של כולנו נעים בין עצב עצום לשגרה מחייבת, בין כאב על משפחות שנהרסו, על החטופים שבשבי לשמחה על ספורטאים שמביאים מדליות.

דווקא היום,  דווקא עכשיו זה הזמן לחלק אהבה, להגשים חלומות ולטעום את החיים

מחכים לכם במעדניית איבון

חפשו את מאור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

new1
new1
new1

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

הפנינג קהילתי גדול

השבוע התקיים פנינג קהילתי ומשפחתי בפארק ירמות. לכלוכית שמעה שמעלה אלף ו-500 משתתפים נהנו מדוכנים, הצגות לילדים ואווירה של טבע קסומה

ערב הוקרה

בשבוע שעבר התקיים ערב הוקרה והצדעה למתנדבי המשטרה אשר תורמים מזמנם למען אזרחים וביטחון תושבי העיר בית שמש

צעד מרגש

בימים אלו אלפי מתנדבי מד"א אוספים חבילות מזון למשפחות נזקקות לקראת ראש השנה. לכלוכית יצאה לבדוק

חוגגת באירוע

ליזו גנון המהממת, נתפסה בעדשת המצלמה של לכלוכית בברית באולמי "האמרלד" של הנכד של אחיה שמעון

מסוכן: בן 40 נפל במדרגות ונפצע קשה

צוותי הרפואה של איחוד הצלה הגיעו בשעות הערב למרכז המסחרי בעיר, וסייעו לגבר כבן 40 שנפל מהמדרגות | האדם נחבל בראשו בעקבות הנפילה ומצבו הוגדר קשה

מפחיד: ניסו לגנוב קרוואן ונעצרו

שני חשודים פלסטינים ניסו לגנוב קרוואן ונעצרו על ידי המשטרה | מדובר במקרה נוסף, המצטרף למקרים אחרונים בהם ניסו לגנוב קרוואנים עם לוחית רישוי משוכפלת

מאוחדת: החלו חיסוני שפעת בבית שמש והסביבה

אם עוד לא התחסנתם, זה הזמן: קופת החולים מאוחדת בעיר, יצאה במבצע חיסונים לשפעת ללקוחותיה מבית שמש והסביבה | השנה הוזמנו 250 אלף חיסונים, בניהם חיסון HD - חיסון עם מינון מוגבר (פלוזון) המיועד לגילאי 65 ומעלה ויינתן לאוכלוסיות בסיכון, חיסון בתרסיס (פלומיסט) המיועד לגילאי שנתיים עד 49

רמה ה': מצוקת הפקקים בכניסה בשכונה בדרך לפתרון

ועדת ההיגוי להסכם הגג בבית שמש התכנסה השבוע בעירייה לדיון ושמעו על התקדמות עבודות הפיתוח ברמה ה', ממבני ציבור, מדרכות, צירי תנועה ועד לאתגרים שעומדים בפני העירייה בנוגע לתחזוקה בשכונות המתאכלסות

בשורה למתגוררים בשערי העיר: נפתח מעון חדש

בטקס חגיגי ומרגש נפתח מעון "שערים" החדש, המציע סביבה חמה ואוהבת לפעוטות העיר | ראש העירייה שמואל גרינברג: ״פתיחת המעון בשערי העיר היא השקעה בדור העתיד והוא יסייע לתושבי העיר בפתרון מצוקת המעונות"

דובר חדש לעירייה: אלי ג'אן יכנס לנעליים של רועי לחמנוביץ'

הכירו את הדובר החדש: אלי ג'אן ייכנס לתפקיד כדובר העירייה ובמסגרת תפקידו, יוביל את מערך התקשורת העירוני ואת הדיגיטל העירוני | ג'אן מחליף את רועי לחמנוביץ' שהודיע לאחרונה על התפטרותו

עוגיות אמסטרדם

אחרי שכל העולם השתגע מהעוגיות האלו, ושאל את עצמו איך מכינים עוגיות אמסטרדם בבית, החלטנו לעזור לכם להנות מהתענוג השוקולדי בלי לנסוע את כל הדרך לאמסטרדם | הכירו את המתכון של דור משה לעוגיות החלומיות מאמסטרדם. שילוב מושלם של שוקולד מריר ולבן – בצק שוקולד פאדג'י עם מלית שוקולד לבן משגעת!

המתכון של אושרת כהן: ריזוטו פטריות שמנת

מנת ריזוטו היא אחת המנות המנחמות שיש בכל עונה ועת. מודה - זו לא מנה "יפה" במיוחד, למעשה זו דייסת אורז עשירה בטעמים וארומות שעושה חם בלב ובבטן | אם עוד לא טעמתם או ניסיתם – זו ההזדמנות שלכם ליהנות ממנת טעימה וביתית

דילוג לתוכן