השר גולדקנופף: "נסייע לממש את פוטנציאל העיר"

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, קיים השבוע פגישת עבודה ראשונה עם ראש עיריית בית שמש שמואל גרינברג. במהלכה דנו בפרויקטים החדשים והעתידיים ובתכניות להתפתחות הבנייה בעיר לשנים הקרובות
נטלי נקש

מממשים את הפוטנציאל של העיר: השבוע נערכה פגישת עבודה בין ראש העירייה גרינברג לשר הבינוי והשיכון גולדקנופף. בפגישה השתתפו יו"ר אגו"י בבית שמש וסגן ראש העירייה,  חנוך דרנגר, סגן ראש העירייה ויו"ר ועדת תכנון ובנייה שמעון גולדברג, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל רמ"י מר ינקי קוינט, רמ"ט השר מוטי בבצ'יק, מנהל מחוז ירושלים גדי מארק, הדרגים המקצועיים במשרד הבינוי והשיכון, מנכ"ל העירייה אוהד שגב, רמ"ט ראש העירייה הגב' רבקה רביץ ומ"מ מהנדס העירייה אוהד כהן.

במהלך הדיון הוצגה ההתפתחות והפריחה שחווה העיר בשנים האחרונות בהובלת משרד הבינוי והשיכון, בדמות עשרות אלפי יחידות דיור חדשות ברמה ד' וברמה ה' ואת פוטנציאל הצמיחה בעיר, בעתודות הקיימות, בתעשייה, תעסוקה ובמסחר.

נטלי נקש

בימים הקרובים ייצאו שיווקיים של כ-3,500 יחידות דיור בשכונה ה׳2 זאת בנוסף להסכם גג היסטורי שיביא להכפלת העיר באמצעות תוספת של מעל 30,000 יחידות דיור.

לצורך קידום המיזמים סוכם כי יוקם צוות משותף בין העירייה למשרד הבינוי והשיכון לקראת גיבוש הסכם גג חדש בתקופה הקרובה שמטרתו להביא להאצה אדירה של הוספת יח"ד חדשות, תקצוב מבני ציבור, סיוע בפיתוח תשתיות וקידום סוגיית בית העלמין בעיר.

שר הבינוי והשיכון, הרב יצחק גולדקנופף: "העיר בית שמש תוכפל בגודלה בעזרת השם, כשלצד השכונות החדשות ניתן דגש בהסכם הגג המתגבש על פיתוח משמעותי של השכונות הקיימות, חדש לצד ישן. כך, יחד עם ראש העיר שמואל גרינברג והצוות המקצועי נסייע לבית שמש לממש את הפוטנציאל האדיר שבה ולהפוך לאחת מהערים המובילות בישראל. משרד הבינוי והשיכון יסייע ויתן מענה מקיף לכלל הצרכים והאתגרים שעל הפרק".

ראש העירייה גרינברג הוסיף: "אני מודה לשר השיכון הרב גולדקנופף על התמיכה, הליווי, הדאגה והמחויבות הבלתי פוסקת למען בית שמש. מיום כניסתי לתפקיד אני זוכה לשיתוף פעולה יוצא מן הכלל גם מהצוות, ידידי רמ"ט השר מוטי בבצ'יק, מנכ"ל המשרד יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל רמ"י ינקי קוינט וצוותי משרד הבינוי והשיכון ורמ"י. קיימנו היום ישיבת עבודה משמעותית לפיתוחה, קידומה ושגשוגה של העיר ואני מצפה להמשך שיתוף הפעולה הפורה לטובת כלל תושבי העיר".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק שפ"ע, חנוך דרנגר: "העיר נמצאת בתהליך פיתוח מואץ ולשמחתי עיריית בית שמש זוכה לאוזן קשבת ושיתוף פעולה פורה מהצוות המקצועי במשרד הבינוי והשיכון בהובלת השר הרב גולדקנופף. בהסכם הגג שנגבש, בנוסף לקידום השכונות החדשות העתידיות, העליתי את הצורך הדחוף בהשקעה משמעותית בפיתוח התשתיות בשכונות הוותיקות יותר. עקב לצד אגודל נפעל לשיפור ושדרוג כלל התשתיות והתנאים בשכונות העיר ויחד עם העתודות העצומות שיש לעיר נייצר עיר חזקה, מצליחה ומשגשגת".

מ"מ וסגן ראש העירייה ומחזיק תיק הנדסה, שמעון גולדברג אמר: "העיר עתידה להתפתח בשנים הקרובות באופן משמעותי. אנחנו מסתכלים על העתיד אך לא שוכחים את העבר, במסגרת ההבנות שלנו מול משרד הבינוי והשיכון נשלים את כל הפערים שנותרו מהעבר, גם לפני הסכם הגג הקודם, גם דברים שעלו בשנים האחרונות, כמו גם צרכים שעלו במהלך המלחמה שיצרה עיכובים ופערים. כולנו יחד בשיתוף פעולה נמשיך לפתח את בית שמש, גם בתחום המגורים וגם במסחר, בתעשייה, בתעסוקה, בתחבורה, מבני ציבור ובכל התחומים. אני מודה לשר השיכון הרב גולדקנופף, למנכ"ל המשרד ולרמ"ט השר על שיתוף הפעולה".

תמונה: בכירי העירייה עם שר הבינוי והשיכון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

new1
new1
new1

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

אהבה על הרצף

מאז שעמית סמוכי תושב העיר אובחן על הרצף האוטיסטי בתפקוד גבוה, הוא מצליח להוכיח לעולם ששום דבר לא יעצור אותו: הוא התקבל ללהקה צבאית, הופיע עם אמנים מהשורה הראשונה, הוציא סינגל, בדרך לאלבום ובריאיון מעורר השראה הוא מסביר: "מבחינתי השמיים הם לא גבול. תמיד אנסה להתקדם ולעשות את מה שאני אוהב. למרות המגבלה" | צילום: גדולים במדים

מברוק נועה

סרן נועה אהרון המהממת, סיימה השבוע את אחת התקופות היפות והמיוחדות שלה – שירות של 8 שנים בחיל האוויר

מתחילות שנה

אסתי אלון טייב ובעלה, פתחו את השנה בשלוש מסגרות שונות – ביתם הגדולה, אביגיל עלתה לכיתה א', אדל לכיתה ג' ונועה למעון חדש

המתכון של השף הלבן: כיסונים מנוסח גיוזה אסייתי

מי שעוד לא ניסה לטעום את כיסוני הגיוזה, לא טעם אוכל נימוח וטעים מימיו | השבוע המתכון הזה מנחם, אולי את התלמידים שחזרו ללימודים ואולי אותנו, על התקופה הארוכה והמורכבת | תכינו גיוזה, ותתנחמו

המתכון של אושרת כהן: בריוש שוקולד חלבה

רגע לפני שעוגות הדבש משתלטות עלינו אני עונה על שאלה שאני נשאלת המון: מה ההבדל בין בצק שמרים לבצק בריוש? לפני שאתחיל להסביר אני מרגישה שצריכה להוציא אזהרת מסע - נגעת נסעת. אחרי שטועמים עוגת בריוש רכה וחמאתית אי אפשר לחזור למתכוני הפרווה

גיבור ישראל: התקיימה אזכרה לאיתי שלמה ה"יד

בסוף השבוע האחרון התקיימה האזכרה במלאת 11 חודשים לנפילתו של איתי שלמה מורנו ה"יד בעת שלחם בקרב גבורה בקיבוץ זיקים | ראש העירייה גרינברג השתתף בטקס ואמר: זכיתי לארח את מלח הארץ, איתי כ"כ התרגש מעלייתו לתורה בבית הכנסת, בשמחת חייו הוא סחף אחריו את כל הצוות"

מצדיעים לחיילי הביטחון והמילואים

עיריית בית שמש קיימה בשבוע שעבר אירוע הצדעה מרגש לחיילי המילואים ולכוחות הביטחון | על הפרק: מאות תושבים שהגיעו להוכיר תודה, ולהודות על תרומתם של החיילים

גל פיטורים: ראש מנהלת תעסוקה אסתי מוסקוביץ התפטרה

במהלך ישיבת המועצה, ראש מנהל תעסוקה, אסתי מוסקוביץ הודיעה על סיום תפקידה | ראש העירייה הודה לה ואמר, "אני בטוח שבכל מקום שתהיי בו תעניקי תרומה משמעותית"

הצטרפו לעיר: 45 בנות שירות הגיעו להתנדב בעירנו

השבוע התקיים כנס לפתיחת שנה לבנות השירות הלאומי שהחליטו להתנדב בעיר, במסגרות שונות | המשנה לראש העירייה רינה הולנדר בירכה את הבנות ואמרה, "אני בטוחה שתמצאו פה קהילה חמה ומקבלת וניצור שיתופי פעולה מצוינים למען כולנו"

גרינברג נפגש עם ילדי כיתה א'

ראש העירייה, שמואל גרינברג נפגש בשבוע שעבר עם ילדי משרתי המילואים העולים לכיתה א' באולם מליאת מועצת העיר | במהלך המפגש, הוא איחל להם בהצלחה וגם העניק להם שי חגיגי

2 שב"חים ניסו לגנוב קראוון

שני שב"חים פלסטינים חשודים זו הפעם השנייה בגניבת קראוון | בפעילות ממוקדת כנגד עבירות רכוש, סיכלו השוטרים את הפעילות שלהם ועצרו אותם בדרכם לשטחי יו"ש

מפחיד: פעוטה נכוותה ממים רותחים בביתה

מתנדבי מד"א הוזעקו בשבוע שעבר לרמת בית שמש ד', בעקבות דיווח על פעוטה שנכוותה ממים רותחים | לפי הממצאים עלה שהכוויה של הילדה הגיעה לדרגה שנייה ובפלג גופה העליון | פרמדיקים וחובשים העניקו לה טיפול ראשוני, ולאחר מכן היא פונתה לביתה החולים

ברנקו וויס: פתחו את השנה עם מסר, "מתחייבים להיות ראויים"

בהתרגשות גדולה בית הספר "ברנקו וויס" בעיר פתח את שנת הלימודים עם מסר מרגש, "מתחייבים להיות ראויים" | אל הפתיחה הגיע ראש העירייה, שאמר: "קשה ועצוב לפתוח את שנת הלימודים לצד הבשורות הקשות ולצד ילדים שפותחים את שנת הלימודים"

דילוג לתוכן